22. januar 2008

Oppdatering

Ei kornete Allingham
Eg er framleis sjukmeldt, men har til mi store overrasking fått lese veldig lite i forhold til kva eg hadde venta.

Eg las nyleg ut Dorothy L. Sayers samling kriminalnoveller, Hangmans´s Holiday, som var svært passande lektyre. Dei aller fleste var ganske gode, nokre riktig overraskande. I tillegg har eg nesten lese ut debutboka til Sigrid Merethe Hanssen, Sprang, som også er noveller. Desse er svært velskrivne, og gode å lese. Kanskje ikkje like overraskande, alltid, men ein fin debut.

I går byrja eg å lese Traitor´s Purse av Margery Allingham, ei anna av gullalderkrim-dronningane. Boka byrjar bra, men eg har ikkje kome så langt enno. Det er også tid for ny lesesirkelbok, og denne gongen er det The Grass is Singing av Nobelprisvinnaren Doris Lessing som står for tur.

Eg har elles erverva meg nokre nye bøker. På biblioteket førre veke fann eg bøker på sal til 5 kr/ stk, blant desse var Langt frå bambus av Arnfinn Kolerud, og Arngeir Berg og Espen Haavardsholms Skrive og kjempe, som er ei oversikt over samtidslyrikken i form av intervju med skandinaviske samtidspoetar frå 1977. Frå nettbokhandelen har eg fått den første Nursery Crime-boka av Jasper Fforde, The Big Over Easy, som eg gler meg til å lese.

Ingen kommentarer: