23. juli 2007

Harry Potter and the Deathly Hallows

Den siste boka i serien om Harry Potter låg i postkassa og venta på meg då eg kom heim frå ferie i går. Eg la meg tidleg og byrja å lese. Det gjekk med i overkant av hundre sider, før eg måtte legge inn årene i totida, og det første eg gjorde då eg vakna i dag var å lese vidare.

Det er verkeleg herleg å lese ei splitter ny bok om min kjære Harry Potter og vennane hans. Det store spørsmålet er sjølvsagt kven vil vinne, Harry eller vonde Voldemort, eller som Ark så tabloid uttrykte det på store vindaugsplakatar: Hvem vil dø?

I tillegg skal eg på kino seinare i dag og sjå den nye Harry Potter-filmen, som er basert på den femte boka i serien, Harry Potter and the Order of the Phoenix. Blir spennande, det også!

O, lykke!

Ingen kommentarer: