25. mai 2011

Lillehammer

Så er det tid for den årvisse litteraturfestivalen på Lillehammer. Eg er ikkje på det offisielle programmet, men som alltid nyttar ulike aktørar høvet til å lansere både bøker og tidsskrift under festivalen, og Samlaget er inkje unnatak: Vi køyrer pocketslepp av vårens nye pocketbøker, med opplesingar av sju forfattarar, musikalsk innslag av forfattaren Erlend Kaasa og gratis, valfri bok til alle som kjem. Staden er Toppen Bar på Mølla hotell og tida er 19.00 i morgon, 26. mai.

Elles ser eg fram til å endeleg få høyre Carl Frode Tiller lese og snakke. Eg skal òg prøve å få med meg flest muleg av arrangementa på fredagen, m.a. med Stian Hole, Mikkel Bugge, Dag Solstad og Thure Erik Lund. Og så har eg tenkt meg på festkvelden Banknatta for å høyre på Dei nye kapellanane, sjølv om Ragnar Hovland har sagt at han ikkje trur dei vil spele favoritten min "Anarki i Noreg".
Vi får sjå. Eg lever framleis i håpet.

Ingen kommentarer: