6. april 2011

Det er e-boka mi

Så er omsider Bokskya i drift og norske e-bøker er på marknaden. Iallfall eldre bøker, dei fleste nye titlar er det ikkje inngått skikkelege avtalar om enno. Dette kan de lese mykje interessant om på DnF sine heimesider, der mellom anna leiar Anne Oterholm har eit godt innlegg.

Eg har ikkje prøvd ut e-bøker enno. Eg har ikkje verken lesebrett eller anna høvande verkty og har ikkje eingong sett meg inn i om eg kan lese e-bøker på datamaskina mi. Men no har eg fått litt lyst til å teste det ut, for den første boka mi, Ingen må vite, finst no som e-bok. Boka er ikkje planlagt utgitt som pocket, men er til sals for 129 kroner som e-bok, medan den innbundne utgåva er ein hundrelapp dyrare. Fange 59. Taterpige, på si side, er ikkje planlagt utgitt som e-bok, men kjem derimot som pocket i mai, noko eg ser fram til. Kanskje eg når nokre nye lesarar med dei nye formata?

Ingen kommentarer: