18. mars 2009

Bøygen på Blå

Så er Litteratur på Blå med Bøygen 01/03 En smal sak overstått, og bloggen GaliBlog: Chronicles of Contemporary Art & Culture har lagt ut nokre videosnuttar frå seansen. HER kan de sjå Paal Bjelke Andersen lese sin tekst, eg lese min og noko av debatten på video.

Men eg slår like gjerne til og legg ut videoen av meg direkte, her, så slepper de latingane å klikke dykk heilt inn på den andre bloggen og skrolle nedover forbi Paal før de finn det de sjølvsagt er aller mest interesserte i: meg.

Her er den herlege seansen ubarmhjartig festa til film og presentert i all si prakt på den store, vide veven. Nyt.



Merk for øvrig følgjande: 1. Også denne bloggaren synest namnet mitt kling best som Aino Basso og ikkje Aina. 2. Eg les feil ein stad, korfor det, mon tru? Ser eg nokon, kanskje?

12 kommentarer:

Bjørn Skogmo sa...

Fin tekst, fin blogg, ja i det hele tatt fint.

Aina Basso sa...

Takk for det, Skogmo. Det var gøy å få eit blogginnlegg i Bøygen, må eg seie.

Hilde sa...

Du er flink og kul og bra!

Aina Basso sa...

Ntååå...! Du er no bra snill! :)
Eg er iallfall her!

Anonym sa...

Flink, kul, bra og morsom.

Og så måtte eg fnise litt ekstra av at du bestemte deg for å gøyme deg for vedkomande med kameraet etterkvart.

Aina Basso sa...

"Bestemte meg for", ja. Gudskjelov var eg ikkje klar over at eg blei filma, tenker no eg.

Monica sa...

Neste gang kommer jeg! Bra, Aina :-)

Aina Basso sa...

Det blir kjekt!

Anonym sa...

Jøss! Hvem var det som filma?

Så bra! Artig, artig! Opplevelsen var bedre live, men likevel... det var fint å gjenoppleve det!

Aina Basso sa...

Eg veit ikkje kven han er, men han hadde lenka frå underskog til bloggen sin.

Anonym sa...

André Gali filmet, superhyggelig fyr som kommer fra kunstscenen (kritiker, fotograf, kunstblogger), og det var jeg som lurte ham med :)

Aina Basso sa...

Han gjorde ein bra jobb :)

Og her er ei lenke til dine fine bilete frå seansen:

http://www.flickr.com/photos/bharfot/sets/72157615903621322/