12. januar 2008

Reisemål: Madrid

Då er vårens jentetur bestilt, og denne gongen er det Madrid som er reisemålet.
Eg har ikkje vore i Spania (berre på Mallorca, eller i Syden, som det heiter på godt norsk), og gler meg allereie til ei fin og varm maihelg i den spanske hovudstaden.

Som førebuing har eg bestilt to bøker på biblioteket:
Ei reisehandbok for Madrid og C. J. Samsons roman Vinter i Madrid.
Dei neste fjorten dagane har eg jo ikkje stort anna å gjere enn å lese, likevel.
Og apropos supraspinatustendinitt: Best å avslutte innlegget medan leiken er god.

6 kommentarer:

Anonym sa...

å, alle jeg kjenner som har vært der har elsket Madrid! Hvem skal du ut å reise med?

Anonym sa...

det der var selvfølgelig meg Mali Rose tøypose

Aina Basso sa...

Med Maria. I år har vi vore venninner i 25 år! Gler meg!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonym sa...

En fantastisk måte å feire jubileum på! Anne grethe er dreven Madridfarter og skal dit i mars, trenger dere reisetips er det bare å spørre henne!

Aina Basso sa...

Ja, det blir bra! Eg får ta ein sit down med Anne Grethe og få gode tips: Vi har jo berre tre dagar (og to netter) der, så greitt å vite kva ein MÅ få med seg. Men Maria jobbar jo i reisebyrå, så det er truleg at ho har ein viss peil ho også!