13. januar 2007

Rockettothesky og vond rygg

Det er laurdag,
føremiddag vil nokre seie, ettermiddag seier andre,
og eg er litt sliten i dag, sjølv om eg ikkje drakk meg full verken under eller etter konserten i går.

Eg og mi gode venninne Mariann var på eit stappfullt John Dee for å nyte den nydelege halvt rasp-, halvt engel-stemma til den framåtstormande artisten Rockettothesky, aka Jenny Hval (som forøvrig jobbar på Platekompaniet og der sel si eiga plate til inkjeanande platekjøparar).

Ho syng verkeleg flott, har ein fabelaktig kontroll på stemma og ein spennande måte å bruke den på, både eg og venninna mi har god tru på at denne jenta vil nå langt! Men enno er ho uferdig, ho er urutinert. To ting trakk ned for den gode konsertopplevinga:

1. At vi måtte stå og vente i 1 1/2 time før ho kom på scena (og minst ein halvtime etter at fjortisharepusbandet Fitts for Fight hadde hoppa rundt på scena med dei små barneandleta sine og ropt ut vulgære tekstar a la "Teeny sex art, let the Party start" og "I am gone before your Teenage Hard On" akkompagnert av ekte nittitals trancemusikk).

2. At lyden var altfor lav, låtane altfor rolege ein sein fredagskveld (når ein må STÅ på eit tjoka fullt John Dee) og kompet altfor syntetisk og magert, utan den trøkken ein treng for at låtane skal kome til sin rett og konserten skal ta av. Og viss du er på googlesafari, kjære Rockettothesky, i likskap med unge herr Harstad (sjå førre blogginnlegg), og kjem over dette innlegget, vil eg seie følgjande til deg: Du er veldig god, du kjem til å bli endå betre, og det vil ikkje overraske meg om du tek over stafettpinnen etter dronning Anja Garbarek, men for all del: Skaff deg eit skikkeleg band!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Aina!

Fikk ikke sove med det første da jeg kom hjem i går... og ble litt nygjerrig på denne damen som stod rett ved meg på platekompaniet da jeg kjøpte plata hennes (syntes hun liksom så litt rart på meg på kjendislugg/look... he he).

Det viser seg at han svenske animatøren Andreas Palegolas, som jeg er mektig imponert over, var på scenen med Rockettothesky i går. Han som har laga videoen både til Hanne Hukkelberg og DinoSau! Jeg har veldig veldig veldig sansen for det han gjør! Lurer på om jeg skal reise på kurs til han en gang. Ta en titt på nettsida hans http://palegolas.se/ ,og se filmen RELEAF... den er nydelig! Den ble nettopp vist på animasjonsseminaret på Frogner kino som jeg var så lei meg for at jeg ikke fikk med meg...var jo på det forrige.

De er en fin og flink gjeng disse folka (DinoSau, Hukkelberg, Rockettothesky og animasjonsandreas), men jeg er helt klart enig i at Rockettothesky har forbedringspotensiale! Men uansett... for et vanvittig bra utgangspunkt! Hun har jo full kontroll på stemmen er leken og søt! Tror så absolutt hun kan nå veldig langt og høyt!

Hanne Hukkelberg er nok den av de 3 som er best og viser den jevneste kvaliteten... men hun kan nok fort bli tatt igjen av noen av de andre. Artig å følge med!!!

Ha en fin dag søta mi. Får besøk av May Liss med familie snart jeg så jeg får prøve å tatt oppvasken.

Aina Basso sa...

Då håper eg du får ein riktig god kveld! Og då er det tydelegvis Andreas Palegolas som er typen til Lena! Det var jo artig. Videoen til DinoSau var jo kjempefin, også. Har ikkje sett Hanne Hukkelberg sin enno.

Stor smask til deg!