29. januar 2007

Litterær sjølvmelding

Lesne bøker i 2006 og hittil i 2007:

Labyrinten av Kate Mosse
Mannen som døde som en laks av Mikael Niemi
Dagen om natta av Berit Vatne Vik
Arild Asnes, 1970 av Dag Solstad
Gymnaslærer Pedersens beretning den store politiske vekkelsen som har hjemsøkt vårt land av Dag Solstad
Hobbiten (for ørtande gong) av J. R. R. Tolkien
Maria av Marit Kaldhol
Blondene gir seg ikkje av Marit Kaldhol
Emily på Månegården (ørtande gong) av Lucy Maud Montgomery
27 bones av Jonathan Nasaw
Whose body? av Dorothy L. Sayers
Et skilt ved korsveien (2. gong) av Iain Pears
Scipios drøm av Iain Pears
The Bernini Bust av Iain Pears
The Last Judgement av Iain Pears
Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? av Johan Harstad
En plutselig frigjørende tanke av Kjell Askildsen
Et stort øde landskap av Kjell Askildsen
Ormens väg på Hällebärget av Torgny Lindgren
Hender og hukommelse av Nils-Øyvind Haagensen
Enkelte dikt av Nils-Øyvind Haagensen
Et godt sted av Nils-Øyvind Haagensen
Vindauga i matsalen av Mette Karlsvik
Jonas (2. gong) av Jens Bjørneboe
Pan av Knut Hamsun
Sangen om den røde rubin (ørtande gong) av Agnar Mykle
Før frosten av Henning Mankell
Harry Potter and the Half-blood Prince (2. gong) av J. K. Rowling
Tiden det tar av Hanne Ørstavik
Overtalelse av Jane Austen
Merrick av Anne Rice
Ekko i det fjerne av Val McDermid

På nattbordet:

Prosessen (den evige prosessen med å lese Prosessen...) av Franz Kafka
The Eyre Affair av Jasper Fforde
Armand V. Fotnoter til en uutgravd roman av Dag Solstad
Reisa til Maria av Erna Osland

Leseliste:

Q av Luther Blissett
Spiraler av Dag Solstad
Baudolino av Umberto Eco
Løvekvinnen av Erik Fosnes Hansen
Cloud Atlas av David Mitchell
The Woman in White av Wilkie Collins
Kafka på stranden av Haruki Murakami
Til jeg finner deg av John Irving
Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón

Gjenlesingsliste:

Lasso rundt fru Luna av Agnar Mykle
Sverdet og korset og Katedralen av Ken Follett
Professor Andersens natt av Dag Solstad
Rosens navn av Umberto Eco

3 kommentarer:

Aina Basso sa...

Eg lurte berre på kor mange bøker eg faktisk les i løpet av eit år, eg har nemleg følt dei seinare åra at det er så som så med lesinga. Men jammen kom eg ikkje over 30 på omtrent eit år. Kanskje er der også nokre eg har gløymt, dette vil vise seg når eg kjem heim til bokhylla i ettermiddag.

Anonym sa...

imponert jeg! Faktsik så imponert at jeg ikke tør å skrive ned min egen:)

Aina Basso sa...

Eg innser at det heilt sikkert ser ut som ei skryteliste over kor mykje eg klarer å gulpe i meg av litteratur i løpet av eit år, men eg lovar at det ikkje var intensjonen. Om så var, ville eg ikkje turt å føre opp krimromanane og all den dårlege underhaldningslitteraturen :)