19. september 2008

Opplesingar i vente

Oktober og november ser ut til å bli spennande månader for ein liten debutant.
Eg er invitert til både opplesingar, "bokbad", boknatt og litteraturfestival.

Onsdag 22. oktober brakar det laust på den lokale kulturfestivalen på Johansbuda, på Valderøya i Giske kommune. Klokka 19 er det "Bok i buda" med lokale forfattarar, og eg skal både lese frå boka og snakke litt om korleis ho kom til.

Veke 45, 3. - 10. november, er det Nynorsk barnelitteraturfestival på Stord, Falturiltu, og eg og mange andre (mellom andre Kristine Tofte i Fjordljos) skal delta. Her blir det besøk av skuleklasser, opplesingar og sikkert mykje kjekt. Eg blir å treffe i Biblioteket fredag 7. november kl. 09, der eg og Terje Torkildsen (ungdomsbokdebutant på Samlaget med Marki Marco) skal lese og fortelje, og igjen same stad laurdag 8. november kl. 15, der Årets bøker skal presenterast.

Onsdag 12. november skal eg delta på Boknatt på Ivar Aasen-tunet, saman med tre-fire andre kvinnelege nynorskforfattarar. Nokre spennande namn er nemnt, men eg torer ikkje skrive dei enno, då eg ikkje veit kva som er klart og kva som ikkje er det. Men eg er ganske sikker på at eg kan nemne Gunnhild Øyehaug. Arrangementet varer frå 20-23 og staden er Volda. Det vil vere både opplesingar og samtalar med Arnhild Skre frå scena.

Høyrest ikkje dette vel kjekt ut? Her er det berre å kome for dei som er interesserte og har høve.

2 kommentarer:

Lille søster sa...

Dette høres gøy ut. Skulle gjerne ha vært på Aasentunet og hørt deg og de andre. Pleier å stikke innom der når vi er hos svigers i Volda. Men vi er nok ikke der da dessverre. Hvordan synes du det er å lese opp?

Aina Basso sa...

Eg gler meg, men er også sjølvsagt litt spent. Er ikkje akkurat så veldig driven enno! Men så langt har eg faktisk likt å lese opp. Det har gått overraskande bra. Og du?