23. september 2008

Flickr-tendensar

Eg har vore inne og kika ein del på flickr i det siste. Det viser seg at det er jæskla mange eg kjenner som har profilar der, som legg ut fine bilete, og i tillegg er der veldig mange eg ikkje kjenner, som også legg ut fine bilete.

Tendens nr. 1, som eg har merka meg, er:
Ta bilete av tv-skjerm eller kinolerret, helst av utanlandsk film (gjerne amerikansk, gjerne av eldre dato), få helst med underteksten, helst ei setning som er sitatverdig, og bruk denne setninga som tittel på biletet.

Tendens nr. 2:
Ta bilete av fine skuggar på veggen, gjerne i eit gult og varmt lys. Gjerne din eigen skugge, eller ein skugge som blir forvrengt og liknar noko anna.

Tendens nr. 3:
Ta bilete av det stygge, betongaktig kalde, urbane eller skitne, på ein måte som gjer at det blir fint. Gjerne strenge, grafiske former.

Tendens nr. 4:
Ta bilete av tomme interiør, fasadar, o.a.

Tendens nr. 5:
Ta bilete av bokomslag, ein skriven tekst, ei setning.

Tendens nr. 6:
Ta bilete av detaljar frå kunstutstillingar eller grafitti på veggar.

Tendens nr. 7:
Ta bilete av fine ting, landskap, lyseffektar, menneske, o.l. Men denne siste er nok ikkje ein tendens av ny dato, heller ganske gjennomgåande kva gjeld motivval for dei fleste amatørfotografar (og mange profesjonelle, òg).

Tendens nr. 8:
Ikkje bruk blitz.

Ingen kommentarer: