26. februar 2009

Ein tekst av David Bowie

Litt av grunnen til at eg liker David Bowie så godt, kanskje særleg låtane frå Ziggy Stardust, er at låtane ikkje berre er veldig gode på det musikalske planet, men dei har også interessante, forteljande tekstar. Som denne, som de kan sjå video til i førre innlegg, som er ein av dei eg liker aller, aller best - sikkert fordi det er astronautar og verdsrommet og andre spennande saker. Denne låten får meg rett og slett til å tenke på alle amerikanske måneferder, 2001: A Space Oddyssey av Stanley Kubrick og romanen Darlah av Johan Harstad:

SPACE ODDITY

Ground Control to Major Tom
Ground Control to Major Tom
Take your Protein Pills and put your helmet on

Ground Control to Major Tom
Commencing countdown, engines on
Check ignition and may Gods Love be with you

Ten, nine, eight, seven, six, five,
Four, three, two, one, liftoff

This is Ground Control to Major Tom
You´ve really made the Grade
And the papers want to know whose shirts you wear
Now it´s time to leave the Capsule if you dare

This is Major Tom to Ground Control
I´m stepping through the door
And I´m floating in a most peculiar way
And the stars look very different today

For here
Am I sitting in a tin can
Far above the world
Planet Earth is blue
And there´s nothing I can do

Though I´m past one hundred thousand miles
Im feeling very still
And I think my Spaceship knows which way to go
Tell me wife I love her very much, she knows

Ground Control to Major Tom
Your Circuit´s dead, theres something wrong
Can you hear me, Major Tom?
Can you hear me, Major Tom?
Can you hear me, Major Tom?
Can you....

Here am I floating round my tin can
Far above the moon
Planet Earth is blue
And there´s nothing I can do.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil bare takke deg for at du har skrevet en så vakker og god bok. Det skal være en glede for meg å formidle den videre til lærere og elever ved de videregående skolene hvor jeg jobber som bibliotekar.

Siden jeg kommenterer på et innlegg om Space Oddity vil jeg også si at jeg er helt enig i det du skriver om David Bowie og om sangen:-) Den kunne vært fin å ha i bakgrunnen når man leser Darlah.

Aina Basso sa...

Tusen takk for det, Silje!
Veldig hyggeleg med slike tilbakemeldingar. Og flott at boka blir fanga opp av litteraturformidlarane!

Vi får lese Darlah igjen medan vi høyrer på David Bowie, kanskje? :)