2. januar 2009

Leseåret 2008

I 2008 las eg fleire bøker enn eg har gjort før om åra. Eg trur iallfall det, men det er vanskeleg å seie ettersom eg berre har freista telje i dei to siste.

Det som utmerkar seg i leseåret 2008 er at eg har lese langt meir lyrikk enn tidlegare, og at eg har lese fleire bøker skrivne av folk eg er blitt kjent med. Eg har også lese fleire barne- og ungdomsbøker enn tidlegare år. Her er fjorårets leseliste:

1. L. M. MONTGOMERY: Anne og Regnbuedalen
2. L. M. MONTGOMERY: Anne og Marilla
3. JON FOSSE: Det er Ales
4. DAG SOLSTAD: Roman 1987
5. DOROTHY L. SAYERS: Hangman´s Holiday
6. SIGRID MERETHE HANSSEN: Sprang
7. MARGERY ALLINGHAM: Traitor´s Purse
8. DORIS LESSING: The Grass is Singing
9. JANE AUSTEN: Stolthet og fordom
10. TYRA TEODORA TRONSTAD: Mandag morgen står de døde i kø
11. PAAL-HELGE HAUGEN: Steingjerde
12. GEIR OLAV JØRGENSEN: Mono
13. DOROTHY L. SAYERS: Have His Carcase
14. CARL FRODE TILLER: Skråninga
15. JANE AUSTEN: Northanger Abbey
16. JASPER FFORDE: The Big Over Easy
17. TRUDE MARSTEIN: Gjøre godt
18. PATRICIA WENTWORTH: The Gazebo
19. ORHAN PAMUK: The White Castle
20. FINN TOKVAM/ HALVOR FOLGERØ: Tyl
21. AGATHA CHRISTIE: Mord er ingen sak
22. AGNES RAVATN: Veke 53
23. PATRICIA WENTWORTH: Den døde kjem tilbake
24. STIAN HOLE: Garmanns sommer
25. MARIT KALDHOLD: Kino
26. P.D. JAMES: Det svarte tårnet
27. RONNIE M.A.G. LARSEN: OFFA - forteljingar frå ei øy
28. SJÓN: Skugga-Baldur
29. JON FOSSE: Auge i vind
30. DAG SOLSTAD: 16.07.41
31. NGAIO MARSH: Fødselsdagsmordet
32. J.K. ROWLING: Harry Potter and the Half-Blood Prince
33. SELMA LAGERÖF: Dagbok for Selma Ottilia Lovisa Lagerlöf. Mårbacka III
34. HILDE MYKLEBUST: Berre dagar seinare
35. J. K. ROWLING: Harry Potter and the Deathly Hallows
36. ØYSTEIN VIDNES: Bondeforteljingar
37. KARI BØGE: Speilet fanger
38. RAGNAR HOVLAND: 1964
39. NILS-ØIVIND HAAGENSEN: Enkelte dikt
40. NILS-ØIVIND HAAGENSEN: Nils-Øivind Haagensen skriver
41. HILDE MYKLEBUST: Søkk
42. SELMA LAGERLÖF: Gösta Berlings saga
43. NILS-ØIVIND HAAGENSEN: 23 dikt om kvinner og menn og en desperat forklaring
44. NILS-ØIVIND HAAGENSEN: Hvorfor er jeg så redd?
45. NILS-ØIVIND HAAGENSEN: Et godt sted
46. SELMA LØNNING AARØ: En rekke avbrutte forsøk
47. KJERSTI SCHEEN: Månefeen
48. HADLEY IRWIN: Abby, min elskede
49. METTE KARLSVIK: Flytårn
50. HANNE ØRSTAVIK: Uke 43
51. DIVERSE ARTISTER: Og om en eller annen, men ikke hvem som helst, fikk lyst til å være nær deg, for eksempel meg
52. DAG SOLSTAD: Forsøk på å beskrive det ugjennomtrengelige
53. METTE KARLSVIK: Vindauga i matsalen vender mot fjorden
54. NILS-ØIVIND HAAGENSEN: Hender og hukommelse
55. ARNT BIRKEDAL: Gaulevik
56. ERNA OSLAND: Perfekte par
57. RUNE BELSVIK: Tjuven
58. ELEN FOSSHEIM BETANZO: Å skrive kjærlighetsbrev
59. MARIT KALDHOL OG JUSTYNA NYKA: Stripekalven
60. NILS-ØIVIND HAAGENSEN: Møt meg, møt meg, møt meg
61. MONICA ISAKSTUEN STAVLUND: Sånn, borte
62. FRANK LANDE: Anti-Amygdala
63. JOHAN HARSTAD: Darlah. 172 timer på månen
64. JAN ROAR LEIKVOLL: Eit vintereventyr
65. HILDE K. KVALVAAG: Skagerrak

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du slo meg med ei bok. ;) Hehe.

Lille søster sa...

Fin og variert liste! Både lyrikk, barnebøker, "vanlige" romaner og krim! Hvordan er Dorothy L. Sayers forresten? Jeg er en stor fan av Agatha Christie, og tenkte jeg kanskje skulle prøve Sayers også.

Aina Basso sa...

Ja, eg synest også eg har hatt eit variert leseår. Det får vere målet for det neste, også!

Eg liker godt Dorothy L. Sayers. Ho skriv i same sjanger som Christie, men likevel annleis. Eg tilrår absolutt å lese det.

Men for den verkelege Sayers-spesialisten må du høyre med Kristine på http://lordpeterogmrdarcy.blogspot.com.

Lille søster sa...

Ja, en skjønner jo på bloggtittelen hennes at hun er Sayersfan!

Lindkvist sa...

Du har tatt med Gjøre godt på din 50-på-topp-liste og i omtalen av boka selv ser jeg du har beskrevet den som "ok". Det må enten være en gedigen underdrivelse. Eller så er du den typen som er særdeles sparsommelig med superlativene.

Aina Basso sa...

Eg baserte meg nok på desse to tidlege blogginnlegga, i ettertid. Det var den kjensla som sat att ettersom tida gjekk.

http://flimre.blogspot.com/2008/04/gjre-godt.html

og

http://flimre.blogspot.com/2008/04/det-fragmentariske.html

Aina Basso sa...

Eg har no redigert 'ok' til 'fin', for det stemmer nok betre med den kjensla eg sit att med (trass i ueinige lesesirkelmedlemmar). Eg var nok litt for varsam med superlativa denne gongen.